27 Şubat 2011 Pazar

                     Kanka diye çok sevdiğimiz insanlar vardır. Onlar bizim kalplerimizde özel yeri olan insanlardır. Zamanımızı onlara sırlarımızı, sevdiklerimizi ve buna benzer şeyler anlatarak geçiririz. Her zaman onlara güveniriz.
                     Küsünce hiçbir şeyi  anlatmaz diye ve  bun küsmeler önemli değilse barışır ve her şeyi geçmişte bırakırız fakat bu fettan bir kızsa durum değişir. 
                     Geçen zaman böyle bir olay başıma geldi. O kız gerçekten benim hem kankam hem kardeşimdi. O haftalar sıklıkla kavga edip barıştık. Bir sonraki kavgamız çok kötü geçmişti. Hemen barışırız diye düşünüyordum . Nasıl olsa kankaydık . Günler , haftalar geçti. Durum gittikçe kötüye gidiyordu. O herkesi benden soğutmaya ve küstürmeye başlamıştı . Her zaman beni üzmek için elinden geleni yapıyordu. Bir şekilde diğerlerine ulaşıp onlar hakkında dediklerini tıpkı ben söylemişim gibi söylemeye başlamıştı.
                     Önceden bende kankamın onlar hakkında söylediklerini marifetmiş gibi dinlerdim . Zamanla bunun yanlış olduğunu anladım ve bunun yanlış olduğunu söyledim. Zamanla buna alıştım ve bunun kötü bir şey olduğunu unutmuştum.
                       Bu durum hala devam ediyor ama o hariç bir sürü arkadaşım olduğunu fark etmem biraz fazla zamanımı aldı. Ona artık bir müsvette gibi bakıyor ve aldırmıyorum. Onsuz daha kibar ve daha iyi biri oldum .
                        Bu paylaşımımı dikkate alın ve bir kankanız yüzünden hayatınız zindan olmasın. Kankalarınızı ve arkadaşlarınızı iyi seçin . Onları sınayın ve size olan değerinizi ölçün !
                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder